مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 تیر 1399 ساعت 04:152020-07-14پزشكي

مبتلایان به کرونا در مازندران دو رقمی شدند/ بستری 1084 مبتلا به کرونا


شیوع ویروس کرونا در مازندران به بالاترین میزان خود رسیده و در کنار سه استان، تهران، خراسان رضوی و فارس، بیماری کووید 19 روند صعودی تری به خود گرفته است، - ایسنا/مازندران شیوع ویروس کرونا در مازندران به بالاترین میزان خود رسیده و در کنار سه استان، تهران، خراسان رضوی و فارس، بیماری کووید 19 روند صعودی تری به خود گرفته است، به گونه ای که تا این لحظه، 1084 بیمار مبتلا به این ویروس، در بیمارستان های زیرنظر دانشگاه علوم پزشکی مازندران و بابل، بستری هستند.

بر اساس گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی مازندران، سیدعباس موسوی رییس این دانشگاه، اظهار کرد: در 24 ساعت گذشته تعداد 224 بیمار مشکوک به کرونا بر اساس تشخیص بالینی در بیمارستان های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی مازندران در سطح استان بستری شدند.

وی افزود: در همین مدت 148 نفر از افراد مشکوک بستری شده، از بیمارستان ها مرخص شدند و تکمیل روند درمانی خود را در منزل ادامه خواهند داد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی مازندران خاطرنشان کرد: هم اکنون 884 نفر بیمار مشکوک به ویروس کرونا با علائم تنفسی حاد مشکوک به کرونا بر اساس تشخیص بالینی در این مراکز بستری هستند.

موسوی ادامه داد: هموطنان عزیز حضور غیرضروری خود در فضاهای بسته و پر تجمع همچون مراکز خرید، بازار، تالارها، میهمانیهای دورهمی و غیره را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مبتلایان به کرونا در مازندران دو رقمی شدند/ بستری 1084 مبتلا به کرونا

مبتلایان به کرونا در مازندران دو رقمی شدند/ بستری 1084 مبتلا به کرونا