مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 تیر 1399 ساعت 03:402020-07-14سياسي

شورای شهر به فکر قطعی آب مناطق حاشیه نشین نیست


اگر واقعاً شورای شهر بودیم به فکر قطعی آب در مناطق حاشیه نشین مانند احمدآباد و .

بودیم که چرا آب مناطقی مانند ولیعصر، - ایسنا/آذربایجان شرقی عضو شورای شهر تبریز گفت: اگر واقعاً شورای شهر بودیم به فکر قطعی آب در مناطق حاشیه نشین مانند احمدآباد و .

بودیم که چرا آب مناطقی مانند ولیعصر، رشدیه و الهی پرست قطع نمی شود ولی آب مناطق حاشیه نشین قطع می شود، اگر می توانند آب آن مناطق را نیز قطع کنند و آب مناطق حاشیه نشین را وصل کنند.

محرم محمدزاده در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: متأسفانه شورای شهر در حال حاضر شورای شهرداری است و اعضای شورا با انجام اقدامات پوپولیستی می خواهند این روزهای خود را بگذرانند تا این که در ایام انتخابات بتوانند برای خود رای جمع کنند و بتوانند در دوره ی بعدی شورا نیز در همین صندلی ها بنشینند.

وی با بیان اینکه اگر شورا، واقعاً شورای شهر بود الان به خاطر قطعی آب، بحث و گفت وگو می کردند درحالی که اصلاً خبری از این کارها نیست و تنها به فکر برخی کارمندان شهرداری هستند، درحالی که باید به فکر تمامی کارکنان و کارگران شهر باشند، ما صرفاً شورای کارمندان شهرداری نیستیم البته متأسفانه برای کارمندان و کارکنان شهرداری هم کار خاصی انجام نمی دهند چون اگر واقعاً به فکر کارکنان شهرداری بودند، آنها نیز وضعیت فعلی را نداشتند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شورای شهر به فکر قطعی آب مناطق حاشیه نشین نیست

شورای شهر به فکر قطعی آب مناطق حاشیه نشین نیست