مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 تیر 1399 ساعت 03:302020-07-14سياسي

تقویت بنیان خانواده درکاهش آسیب های اجتماعی موثر است


سرپرست معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان قزوین گفت: تقویت خانواده و پیشگیری از فروپاشی بنیان خانواده در کاهش آسیب های اجتماعی موثر خواهد بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی فولیان صبح سه شنبه در جریان بازدید از مراکز مشاوره خانواده که به منظور ارزیابی وضعیت خدمات ارائه شده از سوی این مراکز به زوجین متقاضی طلاق انجام شد، با اشاره جایگاه، اهمیت و نقش نهاد خانواده به عنوان اولین عامل جامعه پذیری در شکل گیری شخصیت فردی و اجتماعی فرد، گفت: طلاق یکی از آسیب های اجتماعی روز جامعه است و می تواند جرم زا باشد و به ساختارهای اجتماعی آسیب رساند.

وی افزود: از مراکز مشاوره خانواده انتظار می رود به منظور استحکام بنیان خانواده تدابیر لازم را بکار گیرند و با کالبدگشایی دقیق و علمی مسائل مبتلابه زوجین و ارائه مشاوره صحیح، موجبات تغییر نگرش آنها نسبت به زندگی مشترک شده و تمام تلاش خود را برای پیشگیری از فروپاشی خانواده آنها بکار گیرند.

چرا که از راهبردهای اساسی پیشگیری از بروز جرایم و آسیب های اجتماعی، پیشگیری از فروپاشی نهاد خانواده است.

سرپرست معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان قزوین با اشاره به هدف از این بازدیدها گفت: ارزیابی، شناسایی نقاط قوت و ضعف و نظارت بر فعالیت های مراکز مشاوره خانواده طر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقویت بنیان خانواده درکاهش آسیب های اجتماعی موثر است

تقویت بنیان خانواده درکاهش آسیب های اجتماعی موثر است