مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 تیر 1399 ساعت 03:252020-07-14سياسي

رییس بسیج سازندگی کشور: مرحله دوم نهضت کمک مومنانه در کشور برگزار می شود


رییس بسیج سازندگی کشور در بجنورد گفت: با توجه به تأکیدات اخیر رهبر انقلاب در کمک رسانی به آسیب دیدگان کشور از شیوع بیماری کرونا، مرحله دوم نهضت کمک مؤمنانه در کشور برای بالغ بر 3 میلیون خانوار اجرایی می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بجنورد محمد زهرایی صبح امروز در بدو ورود به خراسان شمالی در جمع خبرنگاران به آخرین تدابیر برای کمک به اقشار آسیب دیده از کرونا پرداخت و اظهار کرد: با توجه به دستور رهبر انقلاب در نیمه شعبان امسال مبنی بر اجرای نهضت کمک مؤمنانه، این برنامه از سوی سازمان بسیج مستضعفان و همراهی نهادهای انقلابی، حاکمیتی و دستگاه های اجرایی در استان ها طی 50 روز پیگیری شد.

وی افزود: در این مرحله بالغ بر 3 میلیون و 500 هزار خانوار از 7 میلیون و 150 هزار بسته معیشتی بهره مند شدند که این اقدام مورد تأیید رهبر انقلاب واقع شد و ایشان اجرای رزمایش کمک مؤمنانه را یادآور شور و نشاط و همبستگی مردم در دفاع مقدس دانستند.

رییس سازمان بسیج سازندگی کشور در ادامه به سخنان اخیر رهبر انقلاب در دیدار ویدیویی با نمایندگان مجلس اشاره کرد و گفت: طی تأکیدات مجدد رهبر انقلاب مبنی بر کمک رسانی به اقشار آسیب دیده از شیوع بیماری کرونا، جلسه ویژه این موضوع طی روزهای اخیر با حضور فرماندهان عالی سپاه، نهادهای انقلابی و حاکمیتی و رایزنی با مسئو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس بسیج سازندگی کشور: مرحله دوم نهضت کمک مومنانه در کشور برگزار می شود

رییس بسیج سازندگی کشور: مرحله دوم نهضت کمک مومنانه در کشور برگزار می شود