مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 تیر 1399 ساعت 03:252020-07-14فرهنگي

قصه های خواندنی از سیره و سنت اهل بیت (ع) در «کلام حکیمانه»


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، کتاب کلام حکیمانه از مجموعه کشکول موعود، شامل احادیث، روایت ها، حکایت ها، داستان ها و قصه های خواندنی و شیرین کوتاه از سیره و سنت اهل بیت (ع) و علمای دین است.

- ، کتاب کلام حکیمانه از مجموعه کشکول موعود، شامل احادیث، روایت ها، حکایت ها، داستان ها و قصه های خواندنی و شیرین کوتاه از سیره و سنت اهل بیت (ع) و علمای دین است.

کشکول، ظرفی ساخته شده از سفال یا فلز است که درویشان به شانه می آویزند و در آن انواع تنقلات ریز و درشت می ریزند و کوی به کوی در میان مردم رفت وآمد می کنند.

از گذشته های دور در میان برخی از حکماء و اندیشمندان، همچون شیخ بهایی نیز مرسوم بوده که ریزه های تجربه و آموخته های خود را از میان قصه ها، حکایت ها، روایت ها، شعر ها و ضرب المثل ها در مجموعه ای گرد می آوردند و به نام کشکول در اختیار عموم مردم قرار می دادند تا بخوانند و بشنوند و پند گیرند.

کتاب کلام حکیمانه از مجموعه کشکول موعود گنجینه ای است فراهم آمده از شوق و ذوق برای همه مردان و زنان، پیر و جوان تا در میان ازدحام و در فرصت هایی که رها از غوغای شهر های پر ازدحام، گوشه ای خلوت حاصل می کنند، بدان مراجعه کنند و در آینه صاف و زلال آن، خود را بیابند، روزگار خود را بشناسند و در احوال ماضی و آتی تأمل کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قصه های خواندنی از سیره و سنت اهل بیت (ع) در «کلام حکیمانه»

قصه های خواندنی از سیره و سنت اهل بیت (ع) در «کلام حکیمانه»