مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 تیر 1399 ساعت 03:152020-07-13فرهنگي

فردا، آخرین مهلت ارسال آثار به جشنواره مجازی تکنوازی


دبیر نخستین جشنواره مجازی تکنوازی موسیقی استان ایلام (نغمه امید) آخرین مهلت ارسال آثار به این جشنواره را چهارشنبه 25 تیر، اعلام کرد.

- ایسنا/ایلام دبیر نخستین جشنواره مجازی تکنوازی موسیقی استان ایلام (نغمه امید) آخرین مهلت ارسال آثار به این جشنواره را چهارشنبه 25 تیر، اعلام کرد.

جواد یعقوبی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: با پایان مهلت ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره در روز چهارشنبه 25 تیرماه ، آثار ارسالی از روز شنبه 28 تیر ماه در صفحه اینستاگرام ویژه جشنواره نغمه امید به نمایش درخواهند آمد و همزمان داوری آثار ارسالی به جشنواره انجام خواهد شد.

دبیر نخستین جشنواره نغمه امید گفت: بلافاصله پس از اتمام داوری آثار و صورتجلسه هیئت داوران، برگزیدگان و تقدیر شدگان در هر شاخه از بخش های سه گانه دستگاهی ، کلاسیک و بومی و مقامی از طریق صفحات مربوط به انجمن موسیقی استان به اطلاع عموم خواهد رسید و ویدئو مربوط به برگزیدگان جشنواره در صفحه اینستاگرام و کانال تلگرام انجمن موسیقی استان ایلام نیز به نمایش درخواهد آمد.

یعقوبی در ارتباط با چگونگی داوری آثار ارسالی گفت: در بخش موسیقی دستگاهی 8 داور، در بخش موسیقی بومی و مقامی چهار داور و در بخش موسیقی کلاسیک سه داور ، آثار ارسالی را از نظر کیفی مورد ارزیابی قرار خواهند داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فردا، آخرین مهلت ارسال آثار به جشنواره مجازی تکنوازی

فردا، آخرین مهلت ارسال آثار به جشنواره مجازی تکنوازی