مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 تیر 1399 ساعت 03:052020-07-13ورزشي

عزیزی خادم: پذیرفتن ریاست فدراسیون شهامت و جسارت می خواهد


مهمتر از اینکه من در انتخابات شرکت کنم یا خیر این است که بتوان با همفکری، اجماعی فکری – ملی برای موفقیت فوتبال ایران قدم برداشت و در این راه من هم به عنوان یک عضو کوچک فوتبال تابع تصمیمات جمعی نخبگان خواهم بود.

- فوتبال ایران سال‌ها است بواسطه نداشتن زیر ساخت ها، عدم برنامه ریزی و مدیریت صحیح و البته عدم استفاده از نیروی جوان نخبه، با مشکلات زیادی مواجه شده که حتی تا آستانه تعلیق هم پیش رفته است.

شهاب الدین عزیزی خادم که دانش آموخته اقتصاد است و از صنعت وارد فوتبال شده ، اعتقاد دارد رگ حیاتی فوتبال اقتصاد است و فوتبال بیش از آنکه بحث‌های سرگرمی و اثرات اجتماعی – سیاسی داشته باشد بنگاه اقتصادی است.

عزیزی خادم از بهمن ماه سال گذشته با ریاست هیات مدیره باشگاه سایپا در حالی مجدد در عرصه مدیریتی فوتبال حضور پیدا کرد که پیش از این سابقه عضویت در هیات مدیره باشگاه پیکان، عضویت در هیات رییسه فدراسیون فوتبال، ریاست سازمان تیم‌های ملی و رییس شورایعالی راهبردی فدراسیون فوتبال را در کارنامه دارد.

در زمان صعود تیم ملی کشورمان به جام جهانی برزیل اقدامات و برنامه‌های اقتصادی وی از جمله هواپیمای اختصاصی تیم ملی باعث شد تا کی روش و شاگردانش با کمترین دغدغه در مسابقات حاضر شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عزیزی خادم: پذیرفتن ریاست فدراسیون شهامت و جسارت می خواهد

عزیزی خادم: پذیرفتن ریاست فدراسیون شهامت و جسارت می خواهد