مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 تیر 1399 ساعت 02:452020-07-13اقتصادي

اجرای طرح اقدام ملی مسکن در 17 شهر یزد توسط بنیاد مسکن


مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان یزد با اشاره به تعیین 17 شهر با جمعیت کمتر از 100 نفر در این استان برای اجرای طرح اقدام ملی مسکن، ابراز امیدواری کرد که اقدامات اجرایی این طرح در 13 شهر به صورت ویلایی تا پایان تیرماه و چهار شهر دیگر به صورت آپارتمانی .

- ایسنا/یزد مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان یزد با اشاره به تعیین 17 شهر با جمعیت کمتر از 100 نفر در این استان برای اجرای طرح اقدام ملی مسکن، ابراز امیدواری کرد که اقدامات اجرایی این طرح در 13 شهر به صورت ویلایی تا پایان تیرماه و چهار شهر دیگر به صورت آپارتمانی تا پایان مردادماه آغاز شود.

علیرضا قربانیان در گفت وگو با خبرنگار ایسنا با بیان اینکه طرح اقدام ملی مسکن در طی ماه های گذشته از طرف وزارت راه و شهرسازی آغاز شده است، گفت: وزارت راه و شهرسازی در راستای کمک به تأمین مسکن، طرح اقدام ملی تأمین مسکن را در قالب ساخت 400 هزار واحد مسکونی برنامه ریزی کرده و سهمیه بنیاد مسکن برای ساخت این واحدها 100 هزار واحد مسکونی در شهرهای کمتر از 100 هزار نفر جمعیت در کل کشور است.

وی افزود: در ارزیابی های صورت گرفته تمامی شهرها از لحاظ کمی و کیفی در استان یزد بررسی شده و تاکنون 17 شهر برای ساخت این واحدها مشخص و به بنیاد مسکن ابلاغ شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح اقدام ملی مسکن در 17 شهر یزد توسط بنیاد مسکن

اجرای طرح اقدام ملی مسکن در 17 شهر یزد توسط بنیاد مسکن