مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 تیر 1399 ساعت 02:252020-07-13فرهنگي

فصل پنجم «یک ماه مانده»روی آنتن شبکه سه/برنامه ای با موضوع امام زمان(عج)


تهیه کننده مجموعه برنامه «یک ماه مانده» از آغاز پخش فصل پنجم این برنامه خبر داد و تاکید کرد که برنامه به روال سابق با موضوع امام زمان (عج) به روی آنتن شبکه سه سیما خواهد رفت.

- سیدامیرحسین میرحسینی که نویسندگی، کارگردانی و تهیه کنندگی برنامه یک ماه مانده را بر عهده دارد، در گفت و گو با خبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری فارس گفت: پخش فصل پنجم این برنامه به تازگی آغاز شده و علاقه مندان می توانند هر جمعه حوالی ظهر و به مدت یکساعت قبل از اخبار ورزشی بیننده آن در شبکه سه سیما باشند.

وی ادامه داد: کارشناس این دوره از برنامه آقای حسینی قمی هستند و یک ماه مانده برنامه معارفی با ساختاری نو و تجربه نشده در حوزه معارفی و مهدویت است که از ویژگی های آن میتوان به این نکته اشاره کرد که برنامه آیتم محور است و تمامی آیتم های برنامه کمتر از 3 دقیقه زمان دارند.

همین ویژگی کوتاهی آیتم ها باعث شده مخاطب کم حوصله امروز ارتباط خوبی با برنامه بگیرد و همچنین همین قسمت های کوتاه بلافاصله پس از پخش از سوی مخاطبان در فضای مجازی تکثیر می شود.

سلطانی همچنین تاکید کرد: از دیگر ویژگی های برنامه یک ماه مانده این است که در فصل جدید، قسمت هایی از برنامه به صورت هم زمان برای عزیزان ناشنوا و کسانی که توانایی صحبت ندارند، به صورت هم زمان ترجمه می شود و خوشبختانه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فصل پنجم «یک ماه مانده»روی آنتن شبکه سه/برنامه ای با موضوع امام زمان(عج)

فصل پنجم «یک ماه مانده»روی آنتن شبکه سه/برنامه ای با موضوع امام زمان(عج)