مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 تیر 1399 ساعت 21:052020-07-13اقتصادي

اعتبارات کلینیک تخصصی ویژه برازجان تخصیص می یابد


فرماندار شهرستان دشتستان با اشاره به تلاش صورت گرفته برای ارتقای شاخص های سلامت در شهرستان، گفت: اعتبارات کلینیک تخصصی ویژه برازجان تخصیص می یابد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، فتح الله نوروزی عصر دوشنبه در بازدید از پروژه کلینیک تخصصی ویژه برازجان اظهار کرد: توسعه و تقویت زیرساخت های بهداشتی و درمانی دشتستان را به صورت ویژه در دستور کار داریم.

وی از تکمیل و بهره برداری از کلینیک تخصصی ویژه برازجان در آینده نزدیک خبر داد و بیان کرد: این کلینیک نقش مهمی در خدمات دهی به مردم شهرستان خواهد داشت و نقش مؤثری در توسعه سلامت ایفا می کند.

فرماندار دشتستان با بیان اینکه این پروژه نقش مهمی در خدمات دهی به مردم دارد افزود: کلینیک تخصصی ویژه برازجان با حضور و استقرار پزشکان متخصص در راستای خدمت رسانی در حوزه سلامت رسالت مهمی بر عهده دارد.

وی ادامه داد: کادر سلامت شهرستان دشتستان در بحران بیماری کرونا همچون جهادگران هشت سال دفاع مقدس در کنار مردم در کنترل و پیشگیری این بیماری تلاش و مجاهدت نموده اند و خدمات آن ها قابل تقدیر است.

نوروزی اضافه کرد: پروژه کلینیک تخصصی ویژه برازجان با مساحت دو هزار و 200 مترمربع در سه طبقه و اعتبار بالغ بر 10 میلیارد تومان از اعتبارات ملی و استانی در حال ساخت است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعتبارات کلینیک تخصصی ویژه برازجان تخصیص می یابد

اعتبارات کلینیک تخصصی ویژه برازجان تخصیص می یابد