مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 تیر 1399 ساعت 17:552020-07-13سياسي

پیگیری عملیات نجات «سها رضانژاد» توسط استاندار گلستان


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان گفت: عملیات امداد و نجات «سها رضانژاد» توسط شخص استاندار گلستان پیگیری می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گرگان، عبدالرضا چراغعلی عصر امروز در بازدید از محل اجرای عملیات امداد و نجات و جست وجوی سها رضانژاد بانوی 27 ساله اهل کرج که صبح روز جمعه 20 تیرماه در ارتفاعات جهان نما شهرستان کردکوی استان گلستان مفقود شد در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: متاسفانه سفر این گروه کوهنوردی و طبیعت گردی غیرمجاز و بدون مجوز بوده است.

وی ادامه داد: این گروه با وجود آنکه از حضور در منطقه توسط مسوولان منع شده بودند به منطقه آمدند و متاسفانه این اتفاق رخ داده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان تصریح کرد: موضوع در بالاترین سطح مدیریتی استان یعنی استاندار گلستان پیگیری می شود و استاندار گلستان دستورات ویژه را برای استفاده از اکثر امکانات به منظور یافتن این فرد مفقود شده صادر شده است.

چراغعلی گفت: ما به خانواده این فرد اعلام کردیم دختر شما همانند دختر همه ما است و از تمام توان برای یافتن وی استفاده خواهیم کرد.

وی در پایان بیان کرد: تقاضا دارم مردم از توجه به اخبار غیررسمی و انتشار شایعه ها خودداری کنند و اخبار را از طریق رسانه های رسمی پیگیری کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیگیری عملیات نجات «سها رضانژاد» توسط استاندار گلستان

پیگیری عملیات نجات «سها رضانژاد» توسط استاندار گلستان