مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 تیر 1399 ساعت 17:452020-07-13سياسي

ارائه طرح های تخصصی در کمیسیون های ده گانه شورای ائتلاف


سخنگوی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی - خوزستان گفت: کمیسیون های تخصصی شورای ائتلاف با بهره گیری از کارشناسان و اساتید دانشگاه، طرح ها و پیشنهاد های خود به ویژه در رابطه با مسائل استان را به مسؤولان و نمایندگان مجلس ارائه خواهند کرد.

- مهدی طرفی سخنگوی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی - استان خوزستان امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در اهواز، اظهار کرد: بعد از برگزاری انتخابات، شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در خوزستان برای کمک به شکل گیری مجلسی قوی با تمام توان سعی به کمک نماینده های مجلس می کند.

وی افزود: با توجه به اولویت های امروز کشور، شورای ائتلاف در خوزستان حل مسائل معیشتی و اقتصادی مردم را با همکاری نماینده های مجلس در اولویت کاری خود قرار داده است و در همین راستا برای اولین بار معادل کمیسیون های مجلس شورای اسلامی، کمیسیون هایی تخصصی توسط شورای ائتلاف استان تشکیل شده است.

طرفی بیان کرد: این کمیسیون ها در موضوعات مختلف، نخبگان و اثرگذاران استان در زمینه های تخصصی را جمع کرده که مشکلات و چالش های استان را رصد کنند و برای حل آن راهکار هایی را پیشنهاد دهند.

وی گفت: این کمیسیون ها بر اساس نیاز ها و اولویت های استان با مشورت گیری از متخصصان و صاحب نظران، جوانان و اساتید دانشگاه کار تخصصی کرده و طرح ها و پیشنهاد ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارائه طرح های تخصصی در کمیسیون های ده گانه شورای ائتلاف

ارائه طرح های تخصصی در کمیسیون های ده گانه شورای ائتلاف