مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 تیر 1399 ساعت 16:202020-07-13پزشكي

البرز در وضعیت قرمز بیماری کرونا قرار گرفت/روند شیوع بیماری نگران کننده است


استان البرز که بنا به گفته دانشگاه علوم پزشکی از نیمه دوم خرداد ماه سال جاری با مرحله دوم حمله ویروس کرونا مواجه شده بود، امشب به وضعیت قرمز این بیماری رسید که بنا به گفته مسؤولان آمار مرگ و میر و ابتلا در استان امیدوار کننده نیست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، استان البرز با جمعیتی حدود 3 میلیون نفر این روزها با پیک دوم شیوع کرونا ویروس مواجه شده است.

در این میان عواملی همچون همجواری پایتخت، قرار گرفتن البرز در مسیر مواصلاتی 14 استان کشور، حاشیه نشینی، وجود زندان های ملی و بسیاری دیگر می توانست دلیلی باشد برای بدتر شدن هر روزه بیماری کرونا ویروس در این استان، اما همکاری و همرای مردم و نهادهای مربوطه کمک کردن تا استان البرز برخلاف تصورات در پیک نخست کرونا موفق عمل کند.

اما از نیمه دوم خرداد ماه شرایط شیوع کرونا در استان البرز رنگ و بویی دیگر گرفت روند ابتلا به بیماری در استان البرز به شدت بیشتری همراه بود.

در این میان علاوه بر افزایش تعداد جوانان مبتلا به بیماری شاهد انتقال سریع تر بیماری بودیم، این در حالی است که شرایط اقتصادی و جلوگیری از ضررمالی کسبه و شهروندان تعطیلی صنوف در دستور کار ستاد مبارزه با کرونا قرار نگرفت و تنها به توصیه بهداشتی و رعایت پروتکل های بهداشتی اکتفا شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

البرز در وضعیت قرمز بیماری کرونا قرار گرفت/روند شیوع بیماری نگران کننده است

البرز در وضعیت قرمز بیماری کرونا قرار گرفت/روند شیوع بیماری نگران کننده است