مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 تیر 1399 ساعت 16:052020-07-13سياسي

نمایندگان با جذب اعتبارات در ارتقا شاخص های توسعه موثر عمل کنند


نمایندگان مجلس با جذب اعتبارات در ارتقا شاخص های استان موثر عمل کنند.

- ایسنا/آذربایجان غربی استاندار آذربایجان غربی گفت: نمایندگان مجلس با جذب اعتبارات در ارتقا شاخص های استان موثر عمل کنند.

محمد مهدی شهریاری امروز 23 تیرماه در نخستین جلسه مجمع نمایندگان استان در محل کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی برگزار شد با تاکید بر نقش وحدت و همدلی در بین مسئولین و نمایندگان مجلس برای توسعه استان گفت: تاثیر گذاری برنامه ها و کارکردها در گرو هم افزایی و همدلی مسئولین است و این روند باعث کاستن از حجم مشکلات و روان سازی چرخ توسعه می شود.

وی بااشاره به نقش نمایندگان در ارتقا شاهص های استانی افزود: نمایندگان مجلس از ظرفیت های ویژه ای در کمک به توسعه استان برخوردار هستند و نقش آفرینی جدی آنها در جذب اعتبارات و تصویب قوانینی که مسیر توسعه را هموارتر می سازد می تواند، بیش از پیش در ارتقای شاخص های استان موثر واقع شود.

شهریاری با قدردانی از تلاش مجمع نمایندگان در این مدت برای تحرک بخشی به برنامه های توسعه ای دولت و نیز ارائه راهکارهای لازم جهت ارتقای وضعیت استان ادامه داد: مجمع نمایندگان با ترکیبی از نیروهای جوان و باتجربه فرصت مغتنمی است تا استان بیش از پیش توسعه یافته و مشکلات مردم به حداقل برسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایندگان با جذب اعتبارات در ارتقا شاخص های توسعه موثر عمل کنند

نمایندگان با جذب اعتبارات در ارتقا شاخص های توسعه موثر عمل کنند