مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 تیر 1399 ساعت 13:352020-07-13سياسي

اوقاف قزوین آماده افراز زمین های با مالکیت کمتر از سه دانگ است


مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قزوین گفت: هر روستا و شهری در استان که سهم وقف و موقوفات در آن کمتر از 3 دانگ باشد برای افراز آن آمادگی داریم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام سید مصطفی مجیدی در جلسه بررسی مسائل وقفی شهرستان آوج که عصر دوشنبه در فرمانداری این شهرستان برگزار شد اظهار داشت: اگر جان و مال خود را در اختیار خداوند و یا راه خیر و انسانیت قرار دهیم جاودانه می شود.

وی بیان کرد: مال اگر در راه خیر و گشایش مشکلات نیازمندان هزینه شود ماندگار شده و با برکت می شود و اجر اخروی نیز به دنبال خواهد داشت.

مجیدی تصریح کرد: وقف صدقه جاری است که موجب ارائه خدمات رفاهی و اقتصادی می شود و امروز این سنت حسنه به خوبی در جامعه نهادینه شده و توانسته برخی از مشکلات محرومان را حل کند.

وی گفت: با حضور مستمر در روستاها و بازدید میدانی از اراضی موقوفات شهرستان آوج نسبت به ساماندهی این سرمایه های وقفی اقدام کرده ایم تا از درآمدهای املاک وقفی برای نیازمندان هزینه کنیم.

مجیدی اضافه کرد: اوقاف مدافع حقوق مردم است و این حریم را حفظ می کند اما دست اندازی به حقوق اوقاف متعدد صورت می گیرد که رسالت ما صیانت از این اموال است.

مدیرکل اوقاف استان قزوین اظهار داشت: با گذشت چهار دهه از انقلاب اسلامی در یک ذهنیت غلط هنوز برخی این سنت حسنه را در ردیف مشکل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اوقاف قزوین آماده افراز زمین های با مالکیت کمتر از سه دانگ است

اوقاف قزوین آماده افراز زمین های با مالکیت کمتر از سه دانگ است