مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 تیر 1399 ساعت 13:202020-07-13حوادث

کشف ماسک قاچاق میلیاردی در همدان


فرمانده انتظامی استان همدان از کشف بیش از 91 هزار عدد ماسک N95 و اقلام بهداشتی به ارزش 5 میلیارد ریال خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزارش فارس از همدان به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار بخشعلی کامرانی صالح اظهار کرد: ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس امنیت اقتصادی استان همدان حین کنترل خودروهای عبوری در ایست و بازرسی شهید زارعی به یک دستگاه کامیون ترانزیتی که از یکی از استان های مجاور به مقصد تهران در حال حرکت بود، مشکوک شده و آن را برای بررسی متوقف کردند.

وی افزود: در بازرسی های اولیه از کامیون مشخص شد خودرو حامل ماسک است و راننده که مدارک قانونی به همراه نداشت با خودرو حامل اموال مکشوفه به اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز منتقل شد.

فرمانده انتظامی استان همدان بیان کرد: پس از تخلیه و شمارش از این کامیون، 91 هزار و 860 عدد ماسک فیلتر دار N95 و 2 هزار و 590 ثوب البسه بیمارستانی و روپوش جراحی کشف شد.

وی با اشاره به این که ارزش محموله کشف شده برابر نظر کارشناسان 5 میلیارد ریال ارزیابی شده است خاطرنشان کرد : در این راستا پرونده قضایی تشکیل و در تعزیرات حکومتی در حال رسیدگی است.

کشف 227 کیلوگرم تریاک در عملیات مشترک پلیس مبارزه با مواد مخدر همدان و کهکیلویه و بویراحمد کامرانی صالح در ادامه سخنانش گفت: در پی تلاش های اطلاعاتی کارکنان پ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف ماسک قاچاق میلیاردی در همدان

کشف ماسک قاچاق میلیاردی در همدان