مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 تیر 1399 ساعت 12:402020-07-13سياسي

اگر شهردار اراک در ریل گذاری شورا حرکت کند، اصراری بر استیضاح نداریم


تا زمانی که شهردار در مسیر ریل گذاری شده توسط شورا حرکت کند، اصراری بر استیضاح نخواهیم داشت.

- ایسنا/مرکزی عضو شورای شهر اراک گفت: تا زمانی که شهردار در مسیر ریل گذاری شده توسط شورا حرکت کند، اصراری بر استیضاح نخواهیم داشت.

پیمان رشیدی 24 تیرماه در صحن رسمی شورای شهر اراک که استیضاح شهردار را در دستور کار خود داشت، از خواسته خود در خصوص استیضاح شهردار انصراف داد و امضای خود را در این خصوص پس گرفت و در پاسخ به اعتراض اعضای موافق استیضاح، با بیان اینکه باید مراقب واژگان بود تا از نظر قانونی و شرعی مشکلی بروز نکند، بیان کرد: تذکر، طرح سوال و استیضاح شهردار از حقوق نمایندگان مردم در پارلمان محلی است و هیچ کس نمی تواند بگوید چرا تذکر یا سوال طرح می شود یا طرح نمی شود.

وی تصریح کرد: شورای پنجم شهر اراک در آستانه ورود به سال چهارم فعالیت خود است و طی سه سال اخیر فراز و فرودهای بسیاری را اعم از انتخاب دو شهردار و تعدادی سرپرست شهرداری پشت سر گذاشته و تجربه ای بیش از پیش در اختیار دارد.

رشیدی با بیان اینکه هدف ما از طرح سوال و تذکر و استیضاح این بود که اولویت های شورا مدنظر قرار گیرد، افزود: شورای شهر در بودجه 99 اولویت هایی را برای شهر تعریف کرد اما عملا شاهد بی نظمی در شهر بودیم، جلسات متعدد علنی و غیر علنی برگزار شد و در ابتدای امر از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اگر شهردار اراک در ریل گذاری شورا حرکت کند، اصراری بر استیضاح نداریم

اگر شهردار اراک در ریل گذاری شورا حرکت کند، اصراری بر استیضاح نداریم