مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 تیر 1399 ساعت 12:352020-07-13اقتصادي

67 میلیارد ریال اعتبار تسهیلات تبصره 16 به بهزیستی نهاوند اختصاص یافت


67 میلیارد ریال تسهیلات از محل تبصره ماده 16 به بهزیستی این شهرستان اختصاص یافت.

- علی محمد محمدی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در نهاوند اظهار کرد: به منظور ارائه تسهیلات اشتغالزایی به مددجویان زیر پوشش 67 میلیارد ریال اعتبار از محل تبصره ماده 16 به بهزیستی این شهرستان اختصاص داده شد.

وی با بیان اینکه این تسهیلات در اختیار بانک های عامل شهرستان قرار داده شده تا مطابق با طرح ها و افراد معرفی شده در اختیار جامعه هدف قرار گیرد گفت: بر اساس تبصره 16 قانون بودجه سال 1398 تسهیلاتی برای ایجاد اشتغال مددجویان بهزیستی اختصاص داده شده است.

رییس اداره بهزیستی نهاوند افزود: با توجه به ضرورت توجه به اشتغالزایی مددجویان از بانک های عامل انتظار می رود که همکاری های لازم را برای جذب صد درصدی این اعتبارات به عمل آورند.

وی گفت: در خصوص جبران بخشی از خسارت ناشی از کرونا به بنگاههای بیشتر آسیب دیده سه مرکز با کد نیکوکاری برای دریافت 208 میلیون تومان تسهیلات به بانک معرفی شده است.

محمدی از اهدای کمک های مردمی در سه ماهه اول امسال خبر داد و افزود: در این مدت 860 میلیون و 250 هزار تومان از طرف خیرین و نیکوکاران به صورت نقدی و غیر نقدی و خدماتی در اختیار واحد مشارکت های مردمی قرار گرفته که بین مراکز نگهداری معلولان و کودکان بی سرپرست و دیگر نیازمندان ز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

67 میلیارد ریال اعتبار تسهیلات تبصره 16 به بهزیستی نهاوند اختصاص یافت

67 میلیارد ریال اعتبار تسهیلات تبصره 16 به بهزیستی نهاوند اختصاص یافت