مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 تیر 1399 ساعت 11:302020-07-13اقتصادي

تامین نقدینگی مورد نیاز واحدهای بزرگ صنعتی استان سمنان


مدیر عامل بانک ملی کشور وعده داد که مشکلات برخی از واحدهای تولیدی و سرمایه گذاران استان سمنان از طریق اعطای تسهیلات بانکی رسیدگی و مرتفع می شود.

- ایسنا/سمنان مدیر عامل بانک ملی کشور وعده داد که مشکلات برخی از واحدهای تولیدی و سرمایه گذاران استان سمنان از طریق اعطای تسهیلات بانکی رسیدگی و مرتفع می شود.

محمدرضا حسین زاده،23 تیرماه مدیرعامل بانک ملی کشور در جلسه بررسی مسائل و مشکلات برخی از واحدهای تولیدی و سرمایه گذاران استان سمنان در محل سالن جلسات ساختمان مرکزی بانک ملی کشور با اشاره به جلسه بررسی و رسیدگی به برخی مسائل و مشکلات واحدهای تولیدی عقاب افشان سمنان، خودرو سازی فردا سمنان، ذوب آهن شاهرود و شرکت داروسازی فردوس آرا شاهرود و شرکت آریا ترانسفو که با حضور صاحبان این واحدها و استاندار و معاونین استاندار برگزار شد، اظهار کرد: درخواست هایی از سوی مدیرعامل واحد تولیدی عقاب افشان در خصوص دریافت تسهیلات در قالب ستاد تسهیل و تبصره 18، مطرح شد که مساعدت لازم در این خصوص و تامین نقدینگی این واحد از سوی بانک ملی انجام می گیرد.

وی با بیان اینکه شرکت در حال احداث ذوب آهن شاهرود، یکی از طرح های مطلوبی است که مشکلاتی در خصوص تامین نقدینگی این واحد در این جلسه مطرح شد، خاطر نشان کرد: بر اساس گزارش سرمایه گذار، طرح ذوب آهن شاه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تامین نقدینگی مورد نیاز واحدهای بزرگ صنعتی استان سمنان

تامین نقدینگی مورد نیاز واحدهای بزرگ صنعتی استان سمنان