مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 تیر 1399 ساعت 11:302020-07-13سياسي

تصویب آیین نامه پرداخت کمک معیشت ماهانه به گروهی از جانبازان و آزادگان


هیئت دولت به پیشنهاد سازمان برنامه و بودجه کشور، آیین نامه اجرایی مربوط به پرداخت کمک معیشت ماهانه به جانبازان و آزادگان غیرحالت اشتغال معسر فاقد درآمد را به تصویب رساند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، هیات وزیران در جلسه 18 تیر 1399 به پیشنهاد مشترک سازمان برنامه و بودجه کشور و بنیاد شهید و امور ایثارگران، آیین نامه اجرایی بند (ب) تبصره (17) ماده واحده قانون بودجه سال 1399 کل کشور، موضوع پرداخت کمک معیشت ماهانه به جانبازان و آزادگان غیرحالت اشتغال معسر فاقد درآمد را تصویب کرد.

به موجب آیین نامه فوق، معسر به جانباز و آزاده غیر حالت اشتغال که فاقد درآمد و شغل بوده و هیچگونه خدمات و تسهیلاتی بابت اشتغال از دستگاه ها و نهادهای دولتی و عمومی غیردولتی دریافت نکرده باشد، اطلاق می شود.

 مشمولان این آیین نامه برای برخورداری از کمک معیشت موظفند اصل تقاضا نامه مربوط و اقرارنامه محضری مبنی بر فاقد شغل و درآمد بودن را به بنیاد شهید و امور ایثارگران محل پرونده خود ارایه نمایند و بنیاد نیز موظف است به منظور برقراری کمک معیشت، اقدامات لازم را به عمل آورد.

گفتنی است، در صورتی که جانباز و آزاده دارای اموال قابل بهره برداری برای اشتغال و کسب درآمد باشند، با تشخیص بنیاد مشمول این آیین نامه نمی باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصویب آیین نامه پرداخت کمک معیشت ماهانه به گروهی از جانبازان و آزادگان

تصویب آیین نامه پرداخت کمک معیشت ماهانه به گروهی از جانبازان و آزادگان