مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 تیر 1399 ساعت 11:252020-07-13اقتصادي

رفع تصرف 300 هکتار از اراضی دولتی گیلان


معاون راه و شهرسازی گیلان، با بیان اینکه از سال 95 بالغ بر 300 هکتار از اراضی دولتی دارای ارزش اقتصادی را رفع تصرف کردیم، گفت: این رفع تصرفات توافقی و ابلاغ حکمی بوده است.

- ایسنا/گیلان معاون راه و شهرسازی گیلان، با بیان اینکه از سال 95 بالغ بر 300 هکتار از اراضی دولتی دارای ارزش اقتصادی را رفع تصرف کردیم، گفت: این رفع تصرفات توافقی و ابلاغ حکمی بوده است.

رسول حسین پور در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به عملکرد یگان حفاظت اداره کل راه و شهرسازی استان گیلان، اظهار کرد: یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن استان گیلان به منظور رفع تصرف از اراضی دولتی محدوده شهر از سال 95 تشکیل شده و عمده اراضی دولتی را رفع تصرف کرده است.

وی حفاظت از اراضی دولتی و رفع تصرف و رسیدگی و صدور احکام خلع ید را از دیگر ماموریت های این یگان حفاظت دانست و افزود: اداره کل راه و شهرسازی با هماهنگی دادستانی تصرفات آنی را برطرف می کند.

معاون املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی گیلان، با بیان اینکه از سال 95 بالغ بر 300 هکتار از اراضی دولتی دارای ارزش اقتصادی را رفع تصرف کردیم، گفت: این رفع تصرفات توافقی و ابلاغ حکمی بوده است.

حسین پور، از اخذ سند مالکیت دولتی برای 564 هکتار از اراضی چاف و چمخاله خبر داد و اضافه کرد: 200 هکتار دیگر نیز در مرحله اخذ سند قرار دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رفع تصرف 300 هکتار از اراضی دولتی گیلان

رفع تصرف 300 هکتار از اراضی دولتی گیلان