مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 تیر 1399 ساعت 11:152020-07-13سياسي

بهره گیری از ظرفیت دستگاه های خدماتی در افزایش تاب آوری اجتماعی


مدیر عامل جمعیت هلال احمر گیلان بر ضرورت بهره گیری از ظرفیت دستگاه های خدماتی در افزایش تاب آوری اجتماعی در برابر حوادث تأکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سیاوش غلامی بعد از ظهر دوشنبه در جلسه امضای تفاهم نامه همکاری با اداره کل بهزیستی گیلان با اشاره به اهداف جمعیت هلال احمر با این اداره کل، اظهار کرد: گیلان استانی حادثه خیز است و لذا نیازمند تعامل، هماهنگی و هم افزایی هر چه بیشتر میان دستگاه های اجرایی هستیم.

وی افزود: انعقاد این تفاهم نامه در ایجاد ارتباط مناسب و بهره گیری از ظرفیت و توان دستگاه ها در جهت افزایش تاب آوری جامعه در برابر انواع حوادث و سوانح و ایجاد انسجام، سازماندهی و آمادگی تیم های امدادی و خدمات حمایتی و نیز توسعه آموزش های همگانی با هدف کاهش اثرات و آسیب های ناشی از این حوادث مؤثر خواهد بود.

غلامی ادامه داد: توان افزایی و ایجاد بستر مناسب به منظور استفاده از ظرفیت ها، توانمندی ها و امکانات طرفین در ارائه خدمات اجتماعی، توانبخشی، پیشگیرانه، امدادی و آموزشی به جامعه از اهدافی است که می تواند با همکاری دو دستگاه شکل بگیرد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان تصریح کرد: افزایش سطح آگاهی عمومی در راستای افزایش تاب آوری جامعه در هنگام بروز حوادث و سوانح، ترویج، اشاعه فرهنگ نوع دوستی، نیکوکاری، خدمات انسان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره گیری از ظرفیت دستگاه های خدماتی در افزایش تاب آوری اجتماعی

بهره گیری از ظرفیت دستگاه های خدماتی در افزایش تاب آوری اجتماعی