مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 تیر 1399 ساعت 11:152020-07-13اجتماعي

درخشش بانوان کارآفرین فارس در سال جهش تولید


مدیرکل دفتر امور زنان و خانواده استانداری فارس با اشاره به توانمندی و پتانسیل بالای بانوان استان از درخشش سه زن کارآفرین فارس در دور پنجم انتخاب برترین زنان کارآفرین کشور خبر داد.

- ایسنا/فارس مدیرکل دفتر امور زنان و خانواده استانداری فارس با اشاره به توانمندی و پتانسیل بالای بانوان استان از درخشش سه زن کارآفرین فارس در دور پنجم انتخاب برترین زنان کارآفرین کشور خبر داد.

سیده معصومه دستغیب گفت: در سال جهش تولید، بانوان کارآفرین استان فارس خوش درخشیدند و در دور پنجم برترین کارآفرینان زن از استان فارس خانم ها؛ سهیلا محبی از شیراز، فاطمه فرهادی از داراب و محدثه صفری از روستای هنگام بعنوان کارآفرینان برتر انتخاب شده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از استانداری فارس، دستغیب افزود: همچنین در دومین جشنواه ملی فرهنگ کارآفرینی بانوان، خدمت و خودکفایی خانواده در مشهد مقدس خانم نسرین ساریخانی از خرمبید به نمایندگی از کارآفرینان استان به مرحله کشوری راه یافته اند که نشان از توانمندی و تلاش بانوان استان فارس دارد.

مدیرکل دفتر امور زنان و خانواده استانداری ضمن تبریک به این چهار بانوی کارآفرین و آرزوی موفقیت بیشتر برای این عزیزان اظهار امیدواری کرد که با اجرای این گونه طرح ها و جشنواره ها ضمن معرفی کارآفرینان برتر در سطح جامعه و ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخشش بانوان کارآفرین فارس در سال جهش تولید

درخشش بانوان کارآفرین فارس در سال جهش تولید