مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 تیر 1399 ساعت 11:102020-07-13سياسي

رحمان: مقابله با کرونا در گرو همبستگی و پشتیبانی متقابل است


رییس جمهور تاجیکستان در پیامی به همتای قزاق خود شفای عاجل و کامل تمام مبتلایان به ویروس همه گیر کرونا در قزاقستان را آرزو کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری فارس در دوشنبه، امامعلی رحمان رییس جمهور تاجیکستان به قاسم ژامرت تاکایف رییس جمهور قزاقستان پیام تسلیت ارسال کرد.

در پیام رحمان آمده است: در ارتباط با اعلام عزای عمومی به خاطر یادبود قربانیان ویروس همه گیر کرونا در قزاقستان با آرزوی شفا هرچه زود و کامل به همه مبتلایان این بیماری همدردی عمیق خود را با مردم برادر قزاقستان ابراز می دارم.

رحمان  ابراز اطمینان کرده اقدامات جدی دولت قزاقستان در زمینه پیشگیری از خطر عفونت ویروس کرونا در نزدیک ترین زمان نتایج مطلوبی را به بار خواهد آورد.

رییس جمهور تاجیکستان در بخش دیگری از این پیام تصریح کرد دوشنبه با نگرانی عمیق پیگیر وضعیت مربوط این بیماری همه گیر است که در مقیاس جهانی همچنان متشنج است.

به گفته رییس جمهور تاجیکستان، تهدید فزاینده بیماری همه گیر کرونا ما را به همبستگی بیشتر، پشتیبانی متقابل و یکپارچه سازی تلاش ها برای پیروزی بر این بیماری وادار می کند.

رحمان در پایان این پیام آمادگی طرف تاجیکی برای ارائه همه گونه کمک های ممکن و همچنین گسترش همه جانبه مناسبات مشارکت استراتژیک بین تاجیکستان و قزاقستان اعلام کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رحمان: مقابله با کرونا در گرو همبستگی و پشتیبانی متقابل است

رحمان: مقابله با کرونا در گرو همبستگی و پشتیبانی متقابل است