مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 تیر 1399 ساعت 11:002020-07-13دانش

رسالت اصلی روابط عمومی ها تزریق امید به جامعه دانشگاهی است


معاون اداری مالی و مدیریت منابع وزارت علوم گفت: رسالت اصلی روابط عمومی ها بازگویی شتاب پیشرفت و توسعه و امیدبخشی به عموم مردم و جامعه دانشگاهی و نسل های آینده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، جشنواره روابط عمومی های برتر با حضور وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، مدیرکل حوزه وزارتی و مدیران برتر روابط عمومی منطقه یک آموزش عالی به صورت حضوری و شرکت سایر مدیران روابط عمومی به صورت مجازی در سالن همایش های شهدای جهاد علمی این وزارت برگزار شد.

محمد نظرپور با بیان اینکه، امروز به عنوان روز گفتگو و تعامل سازنده با جهان نامگذاری شده است، اظهار داشت: در این راستا رسالت روابط عمومی دانشگاه ها و مراکز پژوهشی و فناوری بسیار پررنگ جلوه می کند به خصوص در این شرایط تحریم و شیوع بیماری کرونا نقش روابط عمومی ها در اطلاع رسانی موفقیت های علمی و فناوری بسیار مؤثر و مفید است.

وی با بیان اینکه روابط عمومی دانشگاه ها و مراکز پژوهشی به نوعی عامل پیوند بین عموم مردم و سایر دستگاه های اجرایی با جامعه آموزش عالی، پژوهشگران، فناوران و اقتصاد دانش بنیان هستند، گفت: در حقیقت روابط عمومی دانشگاه ها، هسته مرکزی و اتاق های فکر و تنها نهاد رسمی انعکاس دهنده دیدگاه ها و عملکرد آموزش عالی و تبیین کننده برنامه های متنوع دانشگا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رسالت اصلی روابط عمومی ها تزریق امید به جامعه دانشگاهی است

رسالت اصلی روابط عمومی ها تزریق امید به جامعه دانشگاهی است