مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 تیر 1399 ساعت 11:002020-07-13سياسي

تأکید دادستان تبریز بر لزوم ضربه زدن به بنیان های اقتصادی قاچاقچیان


دادستان عمومی و انقلاب مرکز آذربایجان شرقی بر لزوم شناسایی و ضربه زدن به اموال و بنیان های اقتصادی  قاچاقچیان و سوداگران مواد مخدر تأکید کرد و ازاین اقدام به عنوان راهکار موثر و مناسب برای مبارزه با مواد مخدر نام برد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی دادستان عمومی و انقلاب مرکز آذربایجان شرقی بر لزوم شناسایی و ضربه زدن به اموال و بنیان های اقتصادی  قاچاقچیان و سوداگران مواد مخدر تأکید کرد و ازاین اقدام به عنوان راهکار موثر و مناسب برای مبارزه با مواد مخدر نام برد.

بابک محبوب علیلو در جلسه ای با رییس و مسئولان ستاد مبارزه با مواد مخدر استان، اظهار کرد: این مهم باید در اولویت برنامه های ستاد مبارزه با مواد مخدر قرار بگیرید و با قاطعیت با هر گونه منابع و گردش مالی نامشروع قاچاقچیان و عوامل تولید و توزیع مواد مخدر در جامعه برخورد شود.

وی با اشاره با آسیب و زیان های اجتماعی، روانی و امنیتی مواد مخدر، بیان کرد: این بلای خانمان سوز سر منشاء بسیاری از آسیب های اجتماعی است که علاوه بر هزینه های سنگین به جامعه، بسیاری از جوانان کشور را معتاد و سرنوشت آنان را به تباهی می کشد.

وی با اشاره به وضعیت تبریز که به عنوان شهر بدون معتاد متجاهر شناخته می شود از مسئولان ستاد مبارزه با موادمخدر خواست با حساسیت نسبت به گزارش سایت قطره و به نقل ازهای محلی در باره تجمع و اتر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تأکید دادستان تبریز بر لزوم ضربه زدن به بنیان های اقتصادی قاچاقچیان

تأکید دادستان تبریز بر لزوم ضربه زدن به بنیان های اقتصادی قاچاقچیان