مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 تیر 1399 ساعت 10:502020-07-13اقتصادي

شهرداری مسؤول بی خطر سازی زباله های بیمارستانی نیست


بخش ضد عفونی پسماندهای بیمارستانی در مراکز درمانی بر عهده تولید کننده آن است و شهرداری فقط وظیفه حمل و دفن صحیح آن را برعهده دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار شهری خبرگزاری فارس، پیروز حناچی عصر امروز در مراسم رونمایی از ناوگان جدید حمل پسماند بیمارستانی سازمان مدیریت پسماند و در جمع خبرنگاران گفت: با افزایش شیوع کرونا زباله بخش های عفونی و بیمارستانی افزایش یافته است.

وی با بیان این که میزان زباله های عفونی در شرایط کنونی تا روزانه 100 تن افزایش یافته است گفت: تجهیزات امروز که بخشی از آن رونمایی شده نقش مهمی در امحای صحیح و علمی پسماندهای بیمارستانی خواهد داشت.

شهردار تهران در ادامه در پاسخ به این سؤال که در مواردی پسماندهای بیمارستانی ضدعفونی نشده برای دفن حمل می شود گفت: بخش ضد عفونی پسماندهای بیمارستانی در مراکز درمانی بر عهده تولید کننده آن است و شهرداری وظیفه حمل و دفن صحیح آن را برعهده دارد.

حناچی تصریح کرد: فرض شهرداری در حمل و دفع پسماند، بی خطر شدن پسماندها در بیمارستان است و در این خصوص وزارت بهداشت می بایست موارد لازم را رعایت کند.

وی همچنین در ارتباط با موضوع تفاهم پادگان 06 نیز گفت این تفاهمنامه مصوبات قانونی خود را دریافت کرده و در حال حاضر در جریان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهرداری مسؤول بی خطر سازی زباله های بیمارستانی نیست

شهرداری مسؤول بی خطر سازی زباله های بیمارستانی نیست