مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 تیر 1399 ساعت 10:502020-07-13سياسي

تاکید فتاح بر آمادگی بنیاد مستضعفان برای آزادی زنان زندانی سرپرست خانوار


سخنگوی فراکسیون زنان مجلس شورای اسلامی با اشاره به حضور رییس سازمان بنیاد مستضعفان در جلسه این فراکسیون گفت: در این جلسه آقای فتاح اعلام کرد که بنیاد مستضعفان در راستای آزادی زنان زندانی سرپرست خانوار آمادگی هر نوع تلاشی دارد.

- سخنگوی فراکسیون زنان مجلس شورای اسلامی با اشاره به حضور رییس سازمان بنیاد مستضعفان در جلسه این فراکسیون گفت: در این جلسه آقای فتاح اعلام کرد که بنیاد مستضعفان در راستای آزادی زنان زندانی سرپرست خانوار آمادگی هر نوع تلاشی دارد.

سارا فلاحی در گفت وگو با ایسنا در توضیح جلسه امروز فراکسیون زنان گفت: این جلسه با حضور آقای فتاح در محل هیات رییسه مجلس برگزار و در آن برخی از مسائل و مطالبات مربوط به حوزه زنان مطرح شد.

وی افزود: در این جلسه مقرر شد تا در راستای مدیریت نیازهای زنان بی سرپرست و بدسرپرست کارگروهی از نهادهای مختلف حمایتی مانند کمیته امداد و بهزیستی و بنیاد مستضعفان، بنیاد برکت و سایر نهادهای انقلابی و حاکمیتی تشکیل شود و برای مدیریت مطالبات و نیازمندی این قشر آسیب پذیر از زنان، یک راهبرد عملیاتی ترسیم شود.

به گفته فلاحی، فتاح ضمن استقبال از این طرح بیان کرد که بنیاد مستضعفان آمادگی هر نوع مساعدتی دارد و جمهوری اسلامی نظر ویژه به زنان جامعه دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید فتاح بر آمادگی بنیاد مستضعفان برای آزادی زنان زندانی سرپرست خانوار

تاکید فتاح بر آمادگی بنیاد مستضعفان برای آزادی زنان زندانی سرپرست خانوار