مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 تیر 1399 ساعت 10:502020-07-13ورزشي

ماجرای جهانبخش، داماش و فدراسیون فوتبال چیست؟/ بوی پول می آید!


فدراسیون فوتبال در خبری کوتاه به بیان جزییاتی از یک پرونده با محتویات کمتر شنیده شده خبر داده است که یک کارشناس حقوق بین الملل ورزش به بیان ابعاد مختلف این ماجرا پرداخت که ردپای مبلغ چشم گیری دیده می شود.

- ماجرای جهانبخش، داماش و فدراسیون فوتبال چیست؟/ بوی پول می آید! فدراسیون فوتبال در خبری کوتاه به بیان جزییاتی از یک پرونده با محتویات کمتر شنیده شده خبر داده است که یک کارشناس حقوق بین الملل ورزش به بیان ابعاد مختلف این ماجرا پرداخت که ردپای مبلغ چشم گیری دیده می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، امیر ارسلان اسکندری (کارشناس ارشد حقوق بین الملل و مشاور حوزه حقوق بین الملل ورزش) در مطلبی به بیان ابعاد مختلف مکانیزم مشارکت و پرونده علیرضا جهانبخش در کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال پرداخت که شاید اهالی فوتبال اطلاعی از این موضوع نداشته باشند.

در کنار مقررات فیفا در خصوص شرایط دریافت حق آموزش از سوی باشگاه های آموزش دهنده بازیکن، مقررات مشابه اما مجزایی تحت عنوان Solidarity Mechanism (مکانیزم مشارکت) وجود دارد که در فوتبال ایران کمتر شناخته شده است.

مکانیزم مشارکت از جمله روش هایی است که باشگاه های آموزش دهنده بازیکنانی که به سطح حرفه ای رسیده اند، می توانند از طریق آن، منتفع شده و کسب درآمد کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماجرای جهانبخش، داماش و فدراسیون فوتبال چیست؟/ بوی پول می آید!

ماجرای جهانبخش، داماش و فدراسیون فوتبال چیست؟/ بوی پول می آید!