مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 تیر 1399 ساعت 10:502020-07-13پزشكي

ثبت 1 مرگ براثر کرونا هر 2 ساعت در فارس/ ماسک بزنید


در حالیکه شیوع کروناویروس که از 3 هفته قبل در فارس تشدید شده است، همچنان به روند صعودی خود ادامه می دهد و آمارهای فزاینده ابتلا و مرگ براثر کووید19، - جدی ترین هشدارها را صادر می کند.

تشدید شیوع بیماری کووید19 در استان فارس، مسئولان را مجبور به اعمال محدودیت هایی کرد اما همچنان اثرات کاهش حساسیت های مردم از اوایل خرداد نسبت به کروناویروس، با افزایش شمار بیماران و فوت ناشی از بیماری، مشهود است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، طی روزهای اخیر بارها مسئولان دانشگاه علوم پزشکی شیراز در خصوص افزایش تعداد مبتلایان در گروه سنی جوانان و کودکان هشدار داده بودند و اخیرا در خصوص 4 برابر شدن شمار مادران باردار مبتلا به کووید19 هشدار دادند.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز که خود نیز در روزهای اخیر به کروناویروس مبتلا شده است، با اعلام خبر افزایش شمار زنان باردار مبتلا به کروناویروس، مخاطرات این بیماری در گروه بانوان باردار را بسیار زیادتر از سایر گروه ها دانسته بود.

اما طی دو روز اخیر، شمار فوت شدگان بر اثر کووید19 هم در فارس، روندی سریعتر به خود گرفته و براساس آمارها، هر 2 ساعت یکی از مبتلایان، تسلیم این بیماری می شود.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز دیروز یکشنبه 22 تیر، شمار فوت شدگان بیماری کووید19 در فارس را 12 نفر و مجموع کسانیکه در مقا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت 1 مرگ براثر کرونا هر 2 ساعت در فارس/ ماسک بزنید

ثبت 1 مرگ براثر کرونا هر 2 ساعت در فارس/ ماسک بزنید