مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 تیر 1399 ساعت 10:402020-07-13پزشكي

هشدار نسبت به تبعات به تعویق انداختن اعمال جراحی ضروری بخاطر کرونا


متخصص ارتوپدی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با بیان اینکه برخی از افراد علی رغم گذشت هفته ها از شکستگی اندام، به خاطر ترس از ابتلا به کرونا به مراکز درمانی مراجعه نمی کنند، - متخصص ارتوپدی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با بیان اینکه برخی از افراد علی رغم گذشت هفته ها از شکستگی اندام، به خاطر ترس از ابتلا به کرونا به مراکز درمانی مراجعه نمی کنند، نسبت به خطرات به تعویق انداختن عمل های جراحی ضروری ارتوپدی از جمله شکستگی ها، هشدار داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر محمد قریشی با بیان اینکه عمل های جراحی ارتوپدی به دو دسته اورژانسی و غیراورژانسی تقسیم می شود، گفت: دسته اول عمل های اورژانسی مانند شکستگی ها هستند که امکان به تعویق انداختن آن ها وجود ندارد.

وی با هشدار نسبت به عواقب به تعویق انداختن چنین عمل های ضروری در دوران شیوع کرونا، گفت: برای مثال اگر فرد مسنی بر اثر زمین خوردگی دچار شکستگی لگن شده است، باید حتما به مراکز درمانی مراجعه کند و به خاطر شیوع کرونا نباید از مراجعه به پزشک امتناع کند.

این متخصص با بیان اینکه اخیرا بیمارانی به مراکز درمانی مراجعه می کنند که هفته ها از شکستگی اندام آن ها گذشته است اما به خاطر ترس از ابتلا به کرونا، عمل جراحی خود را به تعویق انداخته اند، توضیح داد: این درحالی است که اگر بیمار در زمان منا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار نسبت به تبعات به تعویق انداختن اعمال جراحی ضروری بخاطر کرونا

هشدار نسبت به تبعات به تعویق انداختن اعمال جراحی ضروری بخاطر کرونا