مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 تیر 1399 ساعت 10:352020-07-13اقتصادي

مصرف روزانه 24 میلیون مترمکعب «سی ان جی» در کشور/ کاهش 91 درصدی کشفیات سوخت


مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه خراسان جنوبی گفت: در خردادماه مصرف گاز CNG در کشور به 24 میلیون مترمکعب و در استان خراسان جنوبی به 202 هزار مترمکعب در روز رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، قربانعلی مردانی ظهر امروز در نشست خبری تأمین فرآورده های نفتی، توزیع عادلانه سوخت و نظارت بر توزیع عادلانه فرآورده های سوختی را از مهم ترین وظایف شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ذکر کرد.

وی با اشاره به وسعت و پراکندگی استان خراسان جنوبی و تأمین فرآورده های سوختی، بیان داشت: روزانه سه میلیون و 500 هزار لیتر فرآورده نفتی از مبادی رفسنجان، بندرعباس، یزد، تربیت حیدریه، اصفهان و مشهد به استان خراسان جنوبی حمل می شود.

حمل فرآورده های نفتی به استان خراسان جنوبی از طریق نفت کش های زمینی است که کار بسیار سختی است چراکه در این استان فاقد مبادی ریلی و خطوط لوله گذاری شده، هستیم   مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه خراسان جنوبی عنوان کرد: فرآورده های نفتی به استان خراسان جنوبی از طریق نفت کش های زمینی تأمین می شود که کار بسیار سختی است چراکه در این استان فاقد مبادی ریلی و خطوط لوله گذاری شده، هستیم.

فعالیت 111 جایگاه عرضه سوخت در استان مردانی با اعلام اینکه سال گذشته تنها برای نیروگاه قاین در یک روز سه میلیون و 700 هزار لیتر فرآورده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مصرف روزانه 24 میلیون مترمکعب «سی ان جی» در کشور/ کاهش 91 درصدی کشفیات سوخت

مصرف روزانه 24 میلیون مترمکعب «سی ان جی» در کشور/ کاهش 91 درصدی کشفیات سوخت