مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 تیر 1399 ساعت 10:302020-07-13فناوري

چشم هایی که می خشکد


استفاده طولانی مدت از رایانه و گوشی های هوشمند برای بزرگسالان و نوجوانان در درازمدت عوارضی از خود برجا می گذارد که ممکن است در برخی موارد جبران ناپذیر باشد.

- استفاده طولانی مدت از رایانه و گوشی های هوشمند برای بزرگسالان و نوجوانان در درازمدت عوارضی از خود برجا می گذارد که ممکن است در برخی موارد جبران ناپذیر باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه همشهری نوشت: خانه نشینی در دوران شیوع کووید-19 برای هر سنی با تغییرات مشابه و مشخصی در سبک زندگی همراه بوده است که مهم ترین شاخص آن اعتیاد به گردش در دنیای مجازی از طریق گوشی های تلفن همراه است.

فرزندان بسیاری از خانواده ها هم با توجه به محدودیت ها و نگرانی های موجود برای خروج از خانه چاره ای جز پر کردن اوقات فراغت خود با بازی های رایانه ای و پناه بردن به ارتباطات مجازی ندارند.

اما استفاده طولانی مدت از رایانه و گوشی های هوشمند برای بزرگسالان و نوجوانان در درازمدت عوارضی از خود برجا می گذارد که ممکن است در برخی موارد جبران ناپذیر باشد.

عوارض چشمی ناشی از استفاده بیش از اندازه از وسایل الکترونیک در دوران قرنطینه و فاصله گذاری اجتماعی ناشی از شیوع کرونا بهانه ای شد تا با دکتر خلیل قاسمی فلاورجانی، فوق تخصص شبکیه و مدیر گروه چشم پزشکی دانشگاه علوم پزشکی ایران گفت وگو کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چشم هایی که می خشکد

چشم هایی که می خشکد