مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 تیر 1399 ساعت 10:202020-07-13پزشكي

مردم دو هفته رعایت کنند به وضعیت زرد و سفید برمی گردیم


رییس دانشگاه علوم پزشکی گلستان با بیان اینکه همه شهرستانهای گلستان در وضعیت قرمز قرار دارند، گفت: اگر مردم طی دو هفته آینده پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند، - ایسنا/گلستان رییس دانشگاه علوم پزشکی گلستان با بیان اینکه همه شهرستانهای گلستان در وضعیت قرمز قرار دارند، گفت: اگر مردم طی دو هفته آینده پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند، شهرهای استان به وضعیت زرد و سفید برخواهند گشت.

عبدالرضا فاضل ظهر امروز 23 تیرماه در نشست خبری با اصحاب رسانه با اشاره به روند شیوع مجدد کرونا در استان، اظهار کرد: از مردم تقاضا داریم مانند اسفند و فروردین اصول بهداشتی را با جدیت رعایت کنند؛ در غیر این صورت مجدداً به پیک اسفندماه برمی گردیم.

وی با اشاره به اینکه تعداد نمونه گیری کرونا در استان به 400 نمونه هم رسید، افزود: تاکنون 12 هزار نمونه کرونا در استان از مردم اخذ شده که 40 درصد آنها مثبت بوده است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی گلستان با اشاره به آخرین وضعیت بیماران بستری در استان، تصریح کرد: در حال حاضر 680 بیمار با علائم حاد تنفسی در بیمارستان های استان بستری هستند که از این تعداد 114 نفر در بخش آی سی یو بستری اند.

فاضل به وضعیت بیماران بستری در گرگان هم اشاره کرد و گفت: در حال حاضر 68 نفر در بیمارستان 5 آذر و 77 نفر در بیمارستان صیاد شیرازی بستری هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم دو هفته رعایت کنند به وضعیت زرد و سفید برمی گردیم

مردم دو هفته رعایت کنند به وضعیت زرد و سفید برمی گردیم