مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 تیر 1399 ساعت 10:152020-07-13اجتماعي

مهلت 20 روزه به شهرداری دماوند برای ساماندهی مرکز دفن زباله گندک


محمودی از فرصت 20 روزه رسیدگی و ساماندهی وضعیت مرکز دفن زباله گندک به شهرداری دماوند خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سعید محمودی روز گذشته به همراه جمعی از مسئولان محیط زیست استان تهران در جریان بررسی موضوعات محیط زیستی شهرستان پردیس، گفت: در حوزه شهرستان پردیس معضلات محیط زیستی در حوزه محیط زیست انسانی از گذشته وجود داشته که هم اکنون پیگیری و حل آن در اولویت و دستور کار محیط زیست قرار دارد.

وی با اشاره به روند قانونی ثبت اقدامات انجام شده افزود: رسیدگی و پیگیری پرونده های تشکیل شده در خصوص منابع آلاینده آب و خاک در این شهرستان از سوی محیط زیست شهرستان که در حال انجام است، اهمیت داشته و ضروری است.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان تهران تصریح کرد: با توجه به شکل گیری کانون های جمعیتی در این شهرستان موضوعات و معضلات محیط زیستی باید به سرعت و دقت از سوی دستگاه محیط زیست و همه مسئولان شهرستان تعقیب و حل و فصل شود.

محمودی در ادامه و در بازدید از وضعیت محیط زیستی شهرستان دماوند نیز بیان کرد: در این شهرستان موضوع محیط زیست انسانی در کنار محیط زیست طبیعی مهم است و در کنار پیشگیری و برخورد قانونی با تخلفات شکار و صید و به طور کلی وضعیت محیط زیست طبیعی و موضوعات محیط بانی، تخلفات حوزه محیط زیست انسانی هم اولویت خاص خود را دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهلت 20 روزه به شهرداری دماوند برای ساماندهی مرکز دفن زباله گندک

مهلت 20 روزه به شهرداری دماوند برای ساماندهی مرکز دفن زباله گندک