مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 تیر 1399 ساعت 10:152020-07-13اقتصادي

اتمام طرح فاضلاب تهران تا سال 1403


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، رضا اردکانیان، وزیر نیرو در مراسم آغاز عملیات اجرایی فاز هفت و هشت تصفیه خانه جنوب تهران اظهار داشت: - وزیر نیرو با بیان اینکه شبکه فاضلاب تهران تا سال 1403 کاملاً تمام می شود، گفت: این دولت در 96 ماه عمر خود به طور متوسط هر ماه یک تصفیه خانه احداث و وارد مدار کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، رضا اردکانیان، وزیر نیرو در مراسم آغاز عملیات اجرایی فاز هفت و هشت تصفیه خانه جنوب تهران اظهار داشت: احداث این میزان تصفیه خانه در کشور بیانگر توجه دولت به موضوع بهداشت عمومی و تامین آب کشاورزی است.

وی با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی ایران در منطقه گرم و خشک و نیمه خشک قرار گرفته است، افزود: تامین آب کشاورزی به دلیل استفاده از حق آبه کشاورزان در بخش آشامیدنی یکی از اولویت های اصلی دولت بود که با احداث تصفیه خانه ها بخشی از آن جبران شده است.

اردکانیان ادامه داد: کشور در زمان طاغوت به رغم نبود تحریم و ارتباط خوب با غرب فقط چهار تصفیه خانه احداث کرده بود که جمعیت کمی را پوشش می داد، ولی پس از پیروزی انقلاب اسلامی با تمام محدودیت ها و تحریم های ظالمانه 242 تصفیه خانه فعال فاضلاب در کشور وجود دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اتمام طرح فاضلاب تهران تا سال 1403

اتمام طرح فاضلاب تهران تا سال 1403