مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 تیر 1399 ساعت 10:102020-07-13اقتصادي

اتمام مرمت سرای نبی زاده بازار تاریخی اراک تا پایان مردادماه


سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان مرکزی گفت: مرمت تیمچه سرای نبی زاده بازار تاریخی اراک تا پایان مردادماه سال جاری به اتمام می رسد.

- ایسنا/مرکزی سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان مرکزی گفت: مرمت تیمچه سرای نبی زاده بازار تاریخی اراک تا پایان مردادماه سال جاری به اتمام می رسد.

بر اساس اعلام روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی استان مرکزی، مصطفی مرزبان سرپرست این اداره کل امروز 23 تیرماه 99 در تکمیل این خبر گفت: مرمت بخش تیمچه(فضای سرپوشیده ) از سال گذشته در دستور کار قرار گرفت و اعتبار قرارداد آن که از بهمن 98 منعقد شده، 9 ماه بوده است که با توجه به وضعیت کرونا به نظر می رسد این قرارداد به دلیل تعطیلی چند ماهه انتهای سال 98 و ابتدای سال 99، تا پایان مردادماه امسال تمدید شود.

او گفت: مرمت سرای نبی زاده با صرف اعتباری بالغ بر 20 میلیارد ریال با کمک و مساعدت شهرداری اراک صورت گرفت و در حال حاضر یکی از آماده ترین بازارها از لحاظ مرمتی محسوب می شود.

سرپرست اداره کل میراث فرهنگی استان مرکزی در ادامه افزود: مرمت این بنا پیشرفت فیزیکی 95 درصدی دارد و کسبه پس از نصب درب ها و پنجره ها می توانند کسب و کار خود را شروع کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اتمام مرمت سرای نبی زاده بازار تاریخی اراک تا پایان مردادماه

اتمام مرمت سرای نبی زاده بازار تاریخی اراک تا پایان مردادماه