مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 تیر 1399 ساعت 09:352020-07-13سياسي

شماره بیست و نهم فرهنگ امروز منتشر شد


شماره بیست و نهم فرهنگ امروز با تصویری از کریم مجتهدی، چهره ماندگار فلسفه منتشر شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، شماره جدید فرهنگ امروز با پرداخت به موضوعات روز جهان و دغدغه های روشنفکری در ایران منتشر شد.

درگیری جهان امروز با بیماری کرونا، متفکران را با این پرسش مهم مواجه کرده که جهان پسا کرونا چگونه خواهد بود؟ پاسخ به این پرسش مهم دستمایه سرویس اندیشه این شماره فرهنگ امروز قرار گرفته و تلاش شده در پرونده ای با عنوان و اما بعد .

با آثاری از داوری اردکانی، الکساندر دوگین، مهدی معین زاده، نعمت الله فاضلی، محمدجواد غلامرضا کاشی و چند تن از اساتید دیگر به این پرسش پاسخ داده شود.

مرد بیمار قرن 21 عنوان بخش بین الملل فرهنگ امروز است.

به واسطه درگیری های جدید در امریکا به دنبال مرگ جرج فلوید این مسئله مطرح می شود که آیا وضعیت بغرنج امریکا قابل تقلیل به مرگ جرج فلوید است یا آنکه این بحران ناشی از سیاست های چندین سال اخیر این کشور است؟ در این پرونده با بررسی سیاست های ترامپ، روانشناسی او و همچنین بازی های سیاسی در نبرد قدرت میان احزاب نشان داده می شود که چرا و چگونه امریکا دیگر همچون گذشته قدرتمند نیست.

این نتیجه گیری کوتاه از این پرونده مفصل تنها از سوی مفسران و اساتید ایرانی نیست بلکه فرهنگ امروز با ترجمه آثاری از دیلیپ هیرو، دن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شماره بیست و نهم فرهنگ امروز منتشر شد

شماره بیست و نهم فرهنگ امروز منتشر شد