مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 تیر 1399 ساعت 09:352020-07-13فناوري

آیا دکل های مخابراتی ضرر دارند؟


مدیر مرکز مخابرات منطقه کرمان در خصوص آسیب رسان بودن و زیان بار بودن دکل های تلفن همراه و مخابراتی در سطح شهر گفت: دکل های تلفن همراه تحت استانداردهای خاصی هستند که سازمان بهداشت جهانی آنها را تایید کرده و تاکنون هیچگونه ضرر خاصی ناشی از وجود این نوع دکل ها اثبات نشده است.

- ایسنا/کرمان مدیر مرکز مخابرات منطقه کرمان در خصوص آسیب رسان بودن و زیان بار بودن دکل های تلفن همراه و مخابراتی در سطح شهر گفت: دکل های تلفن همراه تحت استانداردهای خاصی هستند که سازمان بهداشت جهانی آنها را تایید کرده و تاکنون هیچگونه ضرر خاصی ناشی از وجود این نوع دکل ها اثبات نشده است.

سید رهام حسینی امروز 23 تیرماه در جمع خبرنگاران درباره ارائه خدمات مخابراتی گفت: به دلیل وسعت بالای شهر کرمان برخی از محلات مناطق مختلف شهر فاصله زیادی تا منطقه مخابراتی دارند اما خوشبختانه برای انتقال خطوط محدودیتی وجود ندارد و جابجایی خطوط سریعا انجام می شود و در صورت امکان جابجایی، ظرف کمتر از یک هفته این فرایند انجام می شود.

مدیر مرکز مخابرات منطقه کرمان با اشاره به سرقت کابل های خطوط تلفن در برخی نقاط شهر کرمان عنوان کرد: متاسفانه سرقت کابل های تلفن روند افزایشی پیدا کرده و در این شرایط که مردم به شدت به اینترنت و فناوری اطلاعات نیاز دارند، سرقت کابل ها صدمات ج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیا دکل های مخابراتی ضرر دارند؟

آیا دکل های مخابراتی ضرر دارند؟