مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 تیر 1399 ساعت 09:352020-07-13پزشكي

واکسن کرونا معجزه نخواهد کرد/ افزایش ابتلای کودکان به کرونا


رییس دانشگاه علوم پزشکی بابل از رفتار جدید کرونا در ابتلای کودکان و نوجوانان به این بیماری خبر داد و گفت: واکسن کرونا در صورت ساخته شدن معجزه نخواهد کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه علوم پزشکی بابل، سید فرزاد جلالی با اشاره به اینکه عدم رعایت پروتکل های بهداشتی توسط مردم و عادی انگاری، علت اصلی شیوع مجدد این بیماری است، اظهار کرد: سفر به استان مازندران در ایام تعطیل نیز از علت های مهم وضعیت این روزهای استان استبطوری که طبق آمارها در هر تعطیلی نزدیک به جمعیت استان، مسافر به این مناطق می آید که هم باعث آلودگی منطقه شده و هم مسافران این آلودگی ها رابه شهرهای خود انتقال می دهند.

وی تصریح کرد: بارها در جلسات ستاد استانی مبارزه با کرونا که با حضور استاندار و دیگر مسئولین برگزار می شد این موضوع را عنوان کردیم اما اینگونه تصمیم گیری ها باید در سطح کلان و ستاد ملی کرونا انجام گیرد بود و سیستم بهداشتی درمانی از هرگونه محدودشدن سفرهای استانی استقبال می کند چون می داند از گسترش آلودگی ها جلوگیری خواهدکرد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی بابل ادامه داد: البته برداشتن محدودیت ها بدلیل مسائل اقتصادی، معیشتی و روحی روانی مردم بود اما شرطش این بود که اگر سفر آزاد هست با رعایت پروتکل های بهداشتی باشد که متاسفانه با برداشتن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکسن کرونا معجزه نخواهد کرد/ افزایش ابتلای کودکان به کرونا

واکسن کرونا معجزه نخواهد کرد/ افزایش ابتلای کودکان به کرونا