مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 تیر 1399 ساعت 09:302020-07-13حوادث

دستگیری یک فراری از مالیات


رییس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از دستگیری فردی خبر داد که برای فرار از پرداخت مالیات 40 میلیارد ریالی با کارت های بازرگانی سایر افراد معامله و اسناد جعلی تنظیم می کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سرهنگ علی ولی پور در تشریح جزییات این پرونده گفت: اوایل تیرماه امسال پرونده ای از اداره کل امور مالیاتی به معاونت مبارزه با جرایم اقتصادی با موضوع فرار مالیاتی ارجاع شده و آنان خواستار دستگیری یک متهم فرار مالیاتی شدند.

در همین راستا نیز بررسی ها انجام شد و در جریان تحقیقات اولیه مشخص شد که فردی مدارک هویتی شامل شناسنامه و کار ملی افراد کم سواد و بیسواد را به بهانه های مختلف از قبیل پرداخت وام از آنان گرفته و بدون اطلاع این افراد اقدام به ثبت شرکت های صوری به نام آنان کرده و سپس با اخذ کارت بازرگانی به واردات کالا پرداخته بود.

وی با بیان اینکه متهم تمامی معاملات را به نام مالباختگان در نزد مراجع ذی ربط ثبت کرده بود، گفت: بدین ترتیب این فرد از پرداخت مالیات 40 میلیارد ریالی فرار کرده بود.

در همین راستا نیز ماموران پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ با شناسایی هویت متهم، شناسایی مخفیگاه وی را در دستور کار خود قرار دادند.

ولی پور افزود: در ادامه ماموران با هماهنگی مقام قضایی عملیاتی را برای دستگیری این فرد ترتیب داده و او را در مخفیگاهش دستگیر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری یک فراری از مالیات

دستگیری یک فراری از مالیات