مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 تیر 1399 ساعت 09:252020-07-13حوادث

چهار تن انواع مواد مخدر در جنوب شرق کشور کشف شد


فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از کشف چهار تن انواع مواد مخدر در 72 ساعت گذشته در جنوب شرق کشور خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار محمد قنبری اظهار داشت: مأموران اداره عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر سیستان و بلوچستان در پی پایش دقیق اطلاعاتی اعضای باندهای قاچاق مواد مخدر به سرنخ هایی از قاچاق یک محموله سنگین مواد افیونی در شهرستان ایرانشهر دست یافتند.

وی افزود: مأموران انتظامی ایرانشهر با همکاری تیم هایی از یگان تکاوری پس از چندین روز کار گسترده اطلاعاتی سه تیم از اعضای یک باند حرفه ای قاچاق مواد مخدر را در حال جابه جایی محموله مواد افیونی از مناطق مرزی استان در مسیرهای فرعی این شهرستان با پنج دستگاه خودرو وانت و سواری شناسایی و در سه عملیات مجزا زمین گیر کردند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: در این عملیات ها که با درگیری مسلحانه با قاچاقچیان همراه بود ضمن دستگیری سه قاچاقچی، توقیف 2 دستگاه زانتیا ،2 دستگاه پژو 405 و یک دستگاه وانت تویوتا در مجموع سه تن و 87 کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک به همراه مقادیری سلاح و مهمات جنگی کشف شد.

وی بیان کرد: پلیس مبارزه با مواد مخدر در 72 ساعت گذشته با 42 عملیات پلیسی در شهرهای مختلف استان ضمن دستگیری هشت قاچاقچی، 30 خرده فروش، توقیف 12


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چهار تن انواع مواد مخدر در جنوب شرق کشور کشف شد

چهار تن انواع مواد مخدر در جنوب شرق کشور کشف شد