مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 تیر 1399 ساعت 08:552020-07-13سياسي

مطالبه گری یکی از اولویت های بنیاد حجاب و عفاف در کردستان است


مسئول بنیاد حجاب و عفاف استان کردستان با اشاره به آغاز به کار رسمی این بنیاد در استان، گفت: مطالبه گری از دستگاه های اداری و دولتی برای توجه به این مهم یکی از اولویت های اصلی ما در ک - سید مصطفی حسینی شاهرودی در گفتگو با خبرنگار مهر ، با اشاره به وضعیت فعالیت بنیاد حجاب و عفاف در کشور، بیان کرد: بنیاد عفاف و حجاب در کشور به صورت هیأت امنایی مدیریت می شود و در جمع اعضای هیأت امنا، شماری از مسئولان برجسته کشوری حضور دارند.

وی با اشاره به راه اندازی نمایندگی های بنیاد عفاف و حجاب در استان های مختلف کشور، یادآور شد: متأسفانه به دلایل مختلف تاکنون این بنیاد در استان کردستان راه اندازی نشده بود.

مسئول بنیاد عفاف و حجاب استان کردستان افزود: یکی از برنامه های اصلی در استان کردستان راه اندازی بنیاد عفاف و حجاب بود که خوشبختانه طی هفته جاری این مهم عملیاتی شد و هم اکنون بنیاد عفاف و حجاب در کردستان راه اندازی شده است.

وی ضمن اشاره به بهره برداری از تمامی ظرفیت های استان برای توجه به امر عفاف و حجاب در استان کردستان، گفت: در همین راستا از بانوان فعال در حوزه کارهای فرهنگی و عفاف و حجاب برای کمک به برنامه های این بنیاد دعوت به همکاری شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مطالبه گری یکی از اولویت های بنیاد حجاب و عفاف در کردستان است

مطالبه گری یکی از اولویت های بنیاد حجاب و عفاف در کردستان است