مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 تیر 1399 ساعت 08:552020-07-13سياسي

رسیدگی به 800 پرونده تخلف بهداشتی در فارس


مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس گفت: از ابتدای امسال تاکنون به 800 فقره پرونده تخلف بهداشتی در فارس توسط تعزیرات رسیدگی شده است.

- علی مبشری خاطرنشان کرد: گشت های نظارتی تعزیرات حکومتی با همکاری سایر سازمان ها، نهادها و اداره ها، به شکل مستمر در حال پایش وضعیت رعایت قوانین از سوی فعالان صنفی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از تعزیرات حکومتی فارس، مبشری تاکید کرد: در شرایط کنونی، نظارت های بهداشتی توسط گشت های بازرسی، با حساسیت بیشتری دنبال و انجام می شود.

او ادامه داد: با توجه به اینکه رعایت اصول بهداشتی توسط واحدهای صنفی تولیدی و خدماتی خصوصا در شرایط حساس فعلی از اهمیت بسزایی برخودار است و هرگونه اهمال در این خصوص سلامت شهروندان را با مخاطره مواجه می کند، تدابیری برای رسیدگی به پرونده های تخلف بهداشتی خارج از نوبت و در اسرع وقت اندیشیده شده است.

مبشری با اشاره به اینکه از ابتدای سال تاکنون 800 فقره پرونده تخلف بهداشتی توسط تعزیرات حکومتی فارس رسیدگی شده است، گفت: رسیدگی به این پرونده ها منجر به صدور احکام جریمه به میزان 6 میلیارد ریال شده است.

مدیر کل تعزیرات حکومتی فارس با بیان اینکه سامانه 300000135 آماده دریافت گزارش ها و شکایت های مردمی است، گفت: از شهروندان تقاضا داریم که موارد گرانفروشی، کم فروشی، رعایت نکردن بهداشت و دی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رسیدگی به 800 پرونده تخلف بهداشتی در فارس

رسیدگی به 800 پرونده تخلف بهداشتی در فارس