مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 تیر 1399 ساعت 08:152020-07-13حوادث

مراقب باشید از چه سایتی خرید می کنید


 رییس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات فرماندهی انتظامی خراسان جنوبی گفت: شهروندان سفارش کالا و اقلام مورد نیاز خود را صرفاً از سایت های فروشگاهی معتبر انجام دهند و از سایت هایی خرید کنند که حتماً نماد اعتماد الکترونیکی را داشته باشد.

- ایسنا/خراسان جنوبی  رییس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات فرماندهی انتظامی خراسان جنوبی گفت: شهروندان سفارش کالا و اقلام مورد نیاز خود را صرفاً از سایت های فروشگاهی معتبر انجام دهند و از سایت هایی خرید کنند که حتماً نماد اعتماد الکترونیکی را داشته باشد.

سرهنگ علی محمدپور اظهار کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا خرید کالا از فروشگاه های آنلاین و کانال ها در شبکه های اجتماعی افزایش یافته است که شهروندان در این خصوص باید مراقب باشند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از پایگاه خبری پلیس، وی افزود: افراد سودجو و کلاهبردار با سوء استفاده از موقعیت پیش آمده و با ایجاد سایت های فروشگاهی جعلی و انجام تبلیغات فریبنده در شبکه های اجتماعی با تبلیغ فروش کالاها و خدمات موردنیاز مردم در اوضاع کنونی با قیمت های پایین تر از عرف بازار و با جلب اعتماد مشتریان پس از ثبت سفارش کالا و اقلام مورد نیاز اقدام می کنند.

محمدپور بیان کرد: کلاهبرداران پس از دریافت وجه تعیین شده عمومأ یا کالا و اقلام سفارش داده شده را برای مشتر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراقب باشید از چه سایتی خرید می کنید

مراقب باشید از چه سایتی خرید می کنید