مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 تیر 1399 ساعت 08:102020-07-13پزشكي

ابتلای 118 نفر از پرسنل درمانی تأمین اجتماعی هرمزگان به کرونا


مدیر درمان تامین اجتماعی استان هرمزگان گفت: از ابتدای شیوع بیماری کووید 19 در استان، بیمارستان خلیج فارس بندرعباس یکی از مراکزی است که پذیرش این بیماران را بخصوص بعنوان بیمارستان مرجع زنان و زایمان در استان بر عهده داشته است.

- ایسنا/هرمزگان مدیر درمان تامین اجتماعی استان هرمزگان گفت: از ابتدای شیوع بیماری کووید 19 در استان، بیمارستان خلیج فارس بندرعباس یکی از مراکزی است که پذیرش این بیماران را بخصوص بعنوان بیمارستان مرجع زنان و زایمان در استان بر عهده داشته است.

دکتر مریم امیری ظهر امروز(23 تیرماه) در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: از اسفند ماه سال 98 تا 21تیر ماه سال جاری هزار و 311نفر به صورت سرپایی به بیمارستان خلیج فارس مشکوک و یا قطعی مبتلا به بیماری کووید19 مراجعه کرده و پذیرش شده اند.

وی افزود: بیش از 527 بیمار مشکوک یا قطعی نیز در این بازه زمانی در بیمارستان خلیج فارس خدماتدرمانی بستری دریافت کرده اند که از این تعداد بیمار، بیش از 389 بیمار بصورت عادی و پس از بهبودی از بیمارستان خلیج فارس ترخیص شده وتعداد 31 بیمار نیز با رضایت شخصی ترخیص شده اند و 29بیمار نیز به سایز مراکز درمانی منتقل شده اند.

امیری با اشاره به تعداد پرسنل کادر درمانی مبتلا شده به کووید19 استان، خاطرنشان کرد: تاکنون 118 نفر از پرسنل کادرمراکز درمانی مدیریت درم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ابتلای 118 نفر از پرسنل درمانی تأمین اجتماعی هرمزگان به کرونا

ابتلای 118 نفر از پرسنل درمانی تأمین اجتماعی هرمزگان به کرونا