مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 تیر 1399 ساعت 07:502020-07-13سياسي

هنر مدیریت استفاده بهینه از امکانات موجود است


هنر مدیریت این است که با استفاده از کمترین ها بهترین استفاده ها را از ظرفیت ها بکار گیریم.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد امام جمعه دهدشت گفت: هنر مدیریت این است که با استفاده از کمترین ها بهترین استفاده ها را از ظرفیت ها بکار گیریم.

حجت الاسلام علی وحدانی فر امروز 23 تیرماه در جلسه کمیته برنامه ریزی در دهدشت در ابتدا نصایح امام علی(ع) به مالک اشتر را یادآور شد و اظهار کرد: اینکه برای یک امضا، مردم را پاسکاری کنیم باید در روز قیامت جوابگو باشیم، این کاغذ بازی ها مردم را خسته می کند.

وی بسیاری از مشکلات جامعه را نظارت بر پروژه ها عنوان و تصریح کرد: ماها به عنوان مسئول باید کاری کنیم که مورد اعتماد مردم باشیم.

امام جمعه دهدشت با بیان اینکه خدمات نظام اسلامی فراوان است، گفت: مسئولان از خدمات نظام فرار میکنند، ضعف ها را میبینم و از نقاط قوت غافل هستیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وحدانی فر با بیان اینکه منفی بافی و تکرار خبرهای بد روح مردم را می آزارد، افزود: امروز نظام اسلامی جایگاه ویژه ای در دنیا دارد، آمریکا و همه دنیا علیه کشور ما بسیج شده اما نمی تواند کاری از پیش ببرد.

وی با بیان اینکه هنر مدیریت پول خرج کردن نیست، بیان کرد: بهترین هنر این است از کمترین ها بهترین استفاده ها را از ظرفیت ها انجام دهیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هنر مدیریت استفاده بهینه از امکانات موجود است

هنر مدیریت استفاده بهینه از امکانات موجود است