مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 تیر 1399 ساعت 07:352020-07-13پزشكي

زمان برگزاری 5 آزمون معوق کشوری اعلام شد


مشاور معاونت آموزشی وزارت بهداشت زمان برگزاری پنج آزمون معوق شده کشوری را اعلام کرد و تاکید کرد: آزمون دستیاری پزشکی و کنکور سراسری سال 99 در زمان های مقرر برگزار می شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک، دکتر حسین قنبری مشاور معاونت آموزشی وزارت بهداشت در گفتگو با مهر افزود: با توجه به برگزاری جلسه مشترک میان وزارت بهداشت و وزارت علوم و تصمیم گیری درباره کنکورها و آزمون های کشوری با توجه به تغییرات شیوع بیماری کرونا، نتیجه تعویق دو هفته ای کنکورها و آزمون های کشوری شد.

وی افزود: با توجه به اینکه بر خلاف پیش بینی های قبلی، شیوع کروناویروس شدت بیشتری پیدا کرده است و اکنون وضعیت مناسبی در زمینه شیوع بیماری کرونا ویروس وجود ندارد و برای حفظ سلامت داوطلبان و اجرای سختگیرانه تر پروتکل های بهداشتی، این آزمون ها به تعویق افتادند.

مشاور معاونت آموزشی وزارت بهداشت یادآور شد: بر اساس آخرین تصمیم جلسه مشترک، آزمون های کشوری دکتری و کارشناسی ارشد دانشگاه های وزارت علوم و آزمون دکتری تخصصی دانشگاه های علوم پزشکی، آزمون المپیاد علمی دانشجویی علوم پزشکی و آزمون زبان وزارت بهداشت که قرار بود در روزهای 26 تیر تا 3 مرداد برگزار شوند، به تعویق افتاد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زمان برگزاری 5 آزمون معوق کشوری اعلام شد

زمان برگزاری 5 آزمون معوق کشوری اعلام شد