مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 تیر 1399 ساعت 07:302020-07-13حوادث

درگیری مسلحانه حین عملیات برخورد با متخلفان قطع و قاچاق درختان بلوط


مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری چهارمحال و بختیاری از گروگان گیری و درگیری مسلحانه حین عملیات برخورد با متخلفان قطع و قاچاق درختان بلوط در استان خبر داد.

- ایسنا/چهارمحال و بختیاری مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری چهارمحال و بختیاری از گروگان گیری و درگیری مسلحانه حین عملیات برخورد با متخلفان قطع و قاچاق درختان بلوط در استان خبر داد.

بر اساس گزارش روابط عمومی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری چهارمحال و بختیاری علی محمدی مقدم از برخورد قاطع و قانونی با متخلفان قطع درختان بلوط و قاچاقچیان چوب و زغال در جنگل های استان خبر داد و گفت: طی گزارشات واصله مبنی بر قطع شبانه درختان جنگلی بلوط در منطقه کوهستانی کهیان (معروف به برفاب) شهرستان لردگان، مأموران یگان حفاظت با انجام تحقیقات لازم و کمین در منطقه حضور یافتند.

وی افزود: متخلفان با مشاهده مأموران یگان حفاظت، اقدام به استفاده از سلاح گرم و شلیک و تیراندازی به سمت ماموران کردند.

محمدی مقدم اضافه کرد: در این درگیری مسلحانه یکی از ماموران یگان حفاظت منابع طبیعی شهرستان لردگان گروگان گرفته و خودروی سواری حامل چوب غیرمجاز متواری شد.

وی ادامه داد: با ورود دادستان و فرمانده انتظامی شهرستان و اعزام نیروهای انتظامی (پاسگاه انتظامی ریگ) مأمور منابع طبیعی از چنگ گروگان گیران آزاد و م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درگیری مسلحانه حین عملیات برخورد با متخلفان قطع و قاچاق درختان بلوط

درگیری مسلحانه حین عملیات برخورد با متخلفان قطع و قاچاق درختان بلوط