مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 تیر 1399 ساعت 07:252020-07-13سياسي

شبکه فاضلاب در سه محله کم برخوردار کرج اجرا می شود


رییس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر کرج از اجرای شبکه فاضلاب در سه محله کم برخوردار سهرابیه، آق تپه و اخترآباد خبر داد.

- فرج اله ایلیات در گفت وگو با خبرنگار مهر ضمن اشاره به بازدید اخیری که از محله اخترآباد برای بررسی مشکلات آب شرب و فاضلاب داشته اند، اظهار کرد: خوشبختانه در راستای طرح توسعه فاضلاب کرج، طرح شبکه فاضلاب محله های اخترآباد، سهرابیه و آق تپه مهرشهر دنبال شده است.

وی با این توضیح که اجرای طرح شبکه فاضلاب این سه نقطه شهری به طور تقریبی نهایی شده است، عنوان کرد: تنها در یکی دو نقطه از مسیر عبور شبکه لوله گذاری این طرح، رفع تملکات باید توسط شهرداری کرج انجام شود.

رییس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر کرج گفت: شهرداری این کلان شهر طی پانزده روز آتی برای رفع تملکات معابر واقع در طرح شبکه فاضلابی که توسط آبفای استان اجرایی شده و محلات سهرابیه، اخترآباد و آق تپه را پوشش می دهد، اقدام خواهد کرد.

ایلیات افزود: طرح شرکت آب و فاضلاب استان البرز برای اجرای شبکه فاضلاب ویژه محلات آق تپه، سهرابیه و اخترآباد قطعی شده است، اما اینکه شبکه مربوطه به شبکه اصلی فاضلاب شهری وصل خواهد شد یا تصفیه خانه ای در مسیر این طرح ایجاد می شود، منوط به انجام مطالعات جامعی است که قرار است مسئولان آبفای استان را بررسی و با ما نیز در میان ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شبکه فاضلاب در سه محله کم برخوردار کرج اجرا می شود

شبکه فاضلاب در سه محله کم برخوردار کرج اجرا می شود